Dagens

Dagens humör: Humöret har varit bra, dock väldigt trött har jag varit
Dagens klädsel: Leggings, ett lång linne med små stenar på längst upp, en grå kofta och tygskor
Dagens frisyr: Uppsatt i en knut
Dagens smink: Mascara
Dagens planer: Intensivutbildning hela dagen lång
Dagens väder: Skönt väder, har dock suttit inne i en trafikskolelokal hela dagen förutom när jag hade körlektioner
Dagens vill ha: Körkortet, längtar som en tok nu
Dagens tråkigaste: Min hemska trötthet
Dagens köp: Ingenting
Dagens bästa: Det måste vara just nu, ska snart sova, underbart
Dagens tanke: "Körkort, ledighet, pengar, träffa min älskling" - Ja sånt jag längtar efter med andra ord ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0