Dag 9 - Intensivutbildning

Då var det sista dagenintensiven idag, eftersom det är stängt imorgon på trafikskolan. Skönt att ha utbildningen avklarad eftersom det är ett steg närmare körkortet. Det roligaste med intensivutbildning var halkkörningen och att jag lärde känna Elin och Fiona, två supertrevliga tjejer. Utbildningen hade inte varit lika rolig om jag inte lärt känna de där :)

Idag blev det en massa teoriplugg, jag har klarat alla tester på datorn också vilket känns skönt. Dessa tester är upplagt som teoriprovet om ni funderade över det.
lunchen åt jag, Elin och Fiona på en uteservering tillsammans och pratade en massa innan vi gick tillbaka till trafikskolan för att fortsätta med pluggandet.

När vi senteftermiddagen blev klar med allt och skulle avsluta dagen var vi en stund hemma hos Fiona innan vi alla tre tog bussen till Gävle. De bor inte i Gävle men skulle hälsa på en vän, så det var trevligt att få buss-sällskap :)


kvällskvisten träffade jag äntligen min älskling, åh så jag saknat honom om dagarna när jag varit borta dessa två veckor. Det blev mys, bowlingspelande på Wii och kvällsfika innan det var dags för honom att röra sig hemåt. Nu ikväll blir det superlugnt för mig, jag ser en film som går på sexan just nu och tänka kika in på bloglovin.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0