Dag 8 - Intensivutbildning

Onsdag onsdag, ja mitten på veckan är nu över så det börjar då dra ihop sig för helg. Vilket är underbart skönt tycker jag. Idag har det bara varit teoripluggande för min del på körskolan. Jag och mina två supertrevliga trafikskolekompisar Elin och Fiona satt ute på en gräsplätt i solen och pluggade teorin. Lunchen spenderades i som i vanlig ordning hemma hos Fiona eftersom hon bor två hus ifrån trafikskolan, haha. Vi käkade och spelade ett spel, haha :) Sedan var det dags att vandra tillbaka till trafikskolan för att fortsätta med pluggandet.

Skönt att dagen är över, jag är trött och vill bara ha sommarledigt just nu. Inte kunde jag tänka mig att intensiven skulle bli så pass jobbig men snart är den över.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0