Dag 6 - Intensivutbildning

Då var det måndag igen, början på en ny vecka. Eller ja nu är ju måndagen slut iochförsig. Jag har som i vanlig ordning befunnit mig på trafikskolan idag och har haft både körlektioner och massa teoriplugg, vilket gått bra så det är härligt.
Jag fick även mina tider för teoriprovet samt uppkörningen idag, vilket känns nervöst. Men jag ska göra mitt bästa för att klara båda proven så jag får mitt efterlängtade körtkort :)

kvällskvisten efter att jag kommit hem från intensiven så har jag tillsammans med kusinen som är här på brsök och familjen hälsat på grannen och fikat rabarberpaj. Nu är klockan nio strax och jag tänker släcka ner och säga godnatt för mig för idag, jag är trött och ska ladda inför morgondagens händelser. Det är nämligen halkkörningen imorgon, lite smånervöst :)

G-o-d-n-a-t-t

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0