Dag 4 - Intensivutbildning

Ja då har det gått fyra dagar av min två veckors intensivkurs. Skönt bill jag påstå, för imorgon har de endast öppet till 12.15 så det blir en koooooort dag imorgon på trafikskolan. Men så trött som jag är måste jag vila lite, ska bli skönt med helg, men inte innebär "helg" bara helg, nej du, jag måste övningsköra och ha med mig körkortsboken överallt ;)

Ja imorgon är det som sagt fredag, skönskönt. Efter trafikskolan blir det hem och sen hem till min älskling, saknar min sötnos. Det ska bli skönt att åka till honom och vara där över helgen. Förresten så blir det lite mer bloggning imorgon, ohyes. Så äre vet ni.

Vet ni vad jag ska göra nu då? - Jo jag ska läsa lite bloggarBloglovin samtidigt som jag ser tv och sedan sova faktiskt :) Måste orka upp imorgon. G-o-d-n-a-t-t.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0