Dag 3 - Intensivutbildning

Dagen på intensivutbildningen var ungefär detsamma som igår så det behöver jag inte skriva så mycket mer om. Jag körde mycket landsväg och en del mer idag vilket gick bra.
- Det blir ju inte speciellt roligt för er att läsa om lika varje dag men nu under denna vecka och nästa vecka kommer det bli så här få inlägg och det beror endast på att intensiven tar upp all tid. Hela, verkligen hela dagarna lång.
Men efter nästa vecka återgår det till annan bloggning, då kommer det då inte handla något med bilar, körtkort eller intensivutbildning.

kvällskvisten idag besökte både min pojkvän och mormor för att grilla med mig och min familj för att fira lite att bror idag gick ut nian. Efterrätt på det blev det också.
Därefter spelade jag och älsklingen nintendo wii, - eller rättare sagt bowling på wii ;)


Nu blir det chill vid datorn-/tvn tills sovdags, vilket kommer bli vid niotiden. Godnatt på er så hörs vi imorgon :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0