Dag 1 - Intensivutbildning

Intensivutbildningen är igång nu, härligt känns det. Så nu är jag ännu ett steg närmare körtkortet, längtar tills den dagen den finns i handen på mig. Dagen idag gick bra trots min nervositet. Självklart var det lite jobbigt att sitta mellan 09.00-18.00 cirkatider. Mellan dessa tider var det att studera teorin samt göra tester på datorn och såklart körlektioner.
Att köra trafikskolans bilar var så annorlundare än att köra våran bil vi har hemma som är rätt så stor, växlarna var lite annorlunda med men det är sådant man vänjer sig vid. Plus att mina "intensivkurs-kamrater" är supertrevliga :)

Skönt att dagen är över nu och att jag är hemma igen, vila skallen och kroppen. Det tog ju för fasen på krafterna att inte hinna vila mer än några dagar efter studierna jag läser via Umeå universitet.


Imorgon väntas det en ny dag med mer teoripluggeri och körlektioner.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0