Varma, soliga sommardagar

Då det varit så varmt dessa två senaste dagar har jag som ni nog förstår inte suttit här vid datorn nåogot alls. sommardagarna har varit så sköna att man varit utomhus. Igår var jag som jag skrev i förra inlägget hemma hos Dannes pappa med några styckna andra också. Vi åkte till viktoriasjön för att bada, gud så härligt det var. Jag hann med att sola där, vi spelade crocket, grillade och så vidare. 

Idag har det också varit så där supervarmt ute, så jag och Daniel tog oss en cykeltur till Hemlingbysjön för ett dopp och lite solning. Gud så skönt med bad det är i dessa varma soliga dagar. 

Idag har mamma och pappa bröllopsdag så vi blir snart hämtade så ska jag med familjen och min pojkvän äta middag tillsammans. Senare ska jag träffa flickan jag är kontaktperson åt, vad som händer ikväll vet jag inte ännu. 

Ha en varm, härlig och bra sommardag idag :) 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0