Tisdagen

Dagen har varit härlig ute, kanske att solen inte har lyst tillräckligt men det har varit varmt och skönt ändå. Jag och älskling tog oss en tur till affären tidigare och efter det har vi inte hunnit med mycket mer än middag och chill vid tvn. Just det, vi har ju möblerat lite också! :)

Om en timma far jag iväg med cykeln min till jobbet för att ha ett 10 timmar och 15 minuterspass igen. Efter denna natt är jag ledig två nätter så det är inte illa det inte. Skönt ska det bli då det är de enda två nätterna jag är ledig denna vecka. Jobbar minsann hela helgen också.

Nu blir det vila vid tvn innan nattpasset, det kommer fler inlägg senare ikväll-/inattHa en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0