Smulans lilla dag

Idag har det inte blitt mycket datortid inte, jag har först träffat Elin en stund från trafikskolan, trevlasns att träffas igen för det var ju ett tag sedan nu :)
Därefter cyklade jag och mötte Daniel och vi trampade vidare hem till mig i Bomhus. Där blev det fika med familjen och mormor för att gratta lilla Smulan som fyller idag. Haha, lite småroligt att vi har ett litet firande för katten våran :) Ska jag vara ärlig fick hon inslagna presenter tilloichmed! HAHA!

Nu på kvällskvisten blir det inte mycket mer gjort än slapp, tv, wii och kanske en film. Så kommer troligtvis min kväll se ut, skönt att ha slappdagar-/kvällar när man har jobbat mycket.


Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0