Kom tillbaka sommaren!

Vad är det som har hänt med vädret? Den sköna strålande solen och värmen som man knappt kunde utstå och var tvungen att doppa sig i vattnet för att svalka sig. Trettiograders värme i skuggan och häääärliga sommardagar. Vart är de nu plötsligt? Försvunna? - Ja, inte har vi sett något utav det fina vädret på senaste dagarna. Synd nog, jag hoppas inte sommaren är över redan och att värmen kommer tillbaka en stund till.

Men som det ser ut nu är det inte väärldens roligaste väder i veckan som kommer, ni kan ju kika här om ni vill: "http://www.klart.se/väder-gävle.html".

Hur mykcet folk än har klagat på värmen (inklusive jag själv) som vi haft så vill jag inte att den ska försvinna för i år, den är så välkommen här hos mig så =)

Sol, bad, värme, tuntklätt, solbränna, bikini, stranden, glass, och ja kan det bli bättre? :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0