Hemma efter en campinghelg i Hälsingland (Iggesund)

Nu är jag, älsklingen och familjen hemkommen från campingen vi varit på under helgen (fredag-måndag). Vi har befunnit oss på Ankarmons camping i Hälsingland där vi hade nära till massa släkt vi hälsade på. Mamma, pappa, lillebror och lilla katten Smulan sov i en fyrabäddarsstuga medans jag och Daniel fick en tvåbäddarsstuga med utsikt över sjön och stranden.



Vi har haft en supermysig helg och bara umgåtts med varandra allihopa, spelat minigolf, spelat andra spel om kvällarna, hälsat på släktingar, badat på stranden, gått promenader, äventyrat på "slaggberget" dit vi gick allra längst upp, varit på campingen och slappnat av bara och en massa mer har vi gjort. Det kallas en härlig semester det :)

En hel del bilder har vi knäppt också, över 200 styckna. Kanske jag kan bjuda på några bilder här men det får bli en annan dag då pappa lagt in bilderna på datorn och efter att han skickat de till mig.


ditvägen i fredags stannade vi i Tönnebro (tror jag det var), där vi sträckte på oss samt åt en glass i solskenet. På hemvägen idag stannade vi i Söderhamn där vi åt glass och besökte Östra berget med utsikt över hela staden. Väldigt fint och bilder blev tagna där med.

 

Suberbra helg, är helnöjd över den och att jag var med min älskling och familj! :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0