Farsan, Remember me & 7 miljonärer



Filmen "Farsan" såg jag förra veckan med Daniel, inte den bästa film jag sett vill jag påstå. Det tyckte heller inte Daniel. Jag somnade faktiskt en liten del av filmen så den var ju inte bäst, haha.

Betyg: 1,9/5 stjärnor






Filmen "Remember me" såg jag häromkvällen med Daniel och den var bra faktiskt, jättebra. Jag gillade den och den får faktiskt höga betyg av mig. I slutet av filmen fällde jag någon tår, sorgligt på slutet men en helt klart sevärd film. Se den!

Betyg: 4/6 stjärnor






Filmen "7 miljonärer" såg vi igår, en svensk film som inte var den bästa. En sak tyckte jag var lite småroligt i filmen, men det kan jag inte berätta för då förstår man i princip hela filmen. Men den var lite småtöntig, inte min slags film iallafall. Jag tro inte Daniel tyckte om den heller, lite för tråkig för vår smak :)

Betyg: 1,8/5 stjärnor

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0