En tröttis som skriver

Hej där, det är en trött Josefin som skriver, väldigt övertrött är jag nu och inte är det speciellt konstigt. Natten har varit lugn på båda boenderna och jag har då passat på att sitta lite i massagestolen. Om endast tre timmar och femton minuter hoppar jag på cykeln och trampar hem till Daniel för att sova och gud så skönt det kommer att bli. Morgondagen måste bjuda på fint väder, jag är ju trots allt ledig då efter mycket jobbande i veckan som varit. Nu ska jag fortsätta dricka min festis och försöka hålla mig vaken på lite olika sätt och vis. Och vi ska om bara tio minuter promenera över till det andra boendet för tillsyner och så vidare. Godnatt på er allesammans! =)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0