Dagen idag!!

Idag har jag inte heller haft tid för datorn, efter att jag vaknat och spelat lite nintendo wii följde jag med familjen för att storhandla på Maxi och därefter åkte vi över till Biltema och Jula där jag sedan på Biltema köpte en ny cykel vilket var härligt då jag haft samma gamla cykel sedan högstadiet. Efter det monterade Daniel cykeln så cyklade vi tillsammans med hans brorson till stan där det var sommarkväll, sista sommarkväll för i år. Bland annat såg vi Darin, Timoteij, Amy Diamond, Star pilot och Linda Bengtzinig. Efter sommarkväll var det dags för jobb igen, där jag nu befinner mig. Jag har nu jobbat cirka tre timmar och har cirka sju timmar och en halvtimme kvar. Jag hoppas dock att natten går fort så jag får komma hem och sova, det blir superskönt det. Nej men hörrni, ha en trevlig kväll nu och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0