Bad i Harnäs igår, i den stekande värmen

Gårdagen blev spenderad utomhus, men gud så varmt det var.Just därför åkte jag tillsammans med Daniel och några kompisar till honom till Harnös fö att bada. Vi blev det ett par timmar och därefter var vi så pass trötta eftersom dagen hade varit så himla varm, man blir utmattad av värmen alltså. Så en lugn kväll blev det för oss, vi såg en film på tvn också :) Och jag älskar verkligen min Daniel <3

Jag vaknade nyss och vad som händer idag vet jag icke. Men det jag vet är att jag har två jobbarnätter framför mig. Bara det gör mig supertrött, haha. Sedan är det helg, gud så skönt för jag har en ledig helg denna gång.

Nej nu ska jag gå in på Bloglovin och läsa lite bloggar som inte alls blir lika ofta så här på sommaren.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0