Update hos älskpälsk

Tjenatjena

Vaknade upp bredvid älsklingen imorse och hur underbart är det inte? :) Vi såg filmer och hade mys igår iallafall :) Blev lite kortspel med syrran hans också.
Det får bli en till natt hos Danne bara för jag älskar att vara med honom. Vi får se vad dagen och kvällen har att erbjuda. Just nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik iallafall :)

Imorgon blir det till att åka hem till Bomhus igen, lär fixa och trixa inför skolan, vi har liksom ett seminarie på torsdag vilket inte gillas :P Haha. Ja men iallafall så var det typ ,hundra miljoner dagar sedan jag och min underbara PBL-grupp träffades och snackade skola och massa annat skit på nätet så visst är det ändå positivt :D

Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0