Today

Dagens humör: Neutral ;) .. men så lättad över att jag gjort klart en grej med skolan
Dagens klädsel: Ska jag vara ärlig, och ja jag vet att klockan är kvart i tre, jag har nämligen inte bytt om eller gjort mig iordning ännu pga att jag suttit med skoljobb
Dagens frisyr/smink: Inte hunnit fixa varken eller, men ska göra det nu faktiskt ;)
Dagens planer: Plugga och sen har jag inte nå fler planer än det hitills
Dagens väder: -9 var det nyss när jag kikade på termometern så det är lite småkyligt iaf och så mycket fint snö :)
Dagens vill ha: Den kommande kursen i skolan överstökad (svår kurs)
Dagens tråkigaste: Hmm, inget speciellt än
Dagens köp: Ingenting
Dagens bästa: Det måste vara drömmen inatt när jag och älskling fick en söt baby :)
Dagens tanke: "skola hit och skola dit"


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0