Stanrunda, fika och massa snack :)

Hej där och godmorgon på er.

Gårdagen var en trevlig dag, dock inte förmiddagen för den var rätt seg :) Men vid fyratiden på eftermiddagen mötte jag Hannastan där vi gick runt och kikade och Hanna hittade rejäla fynd kan jag säga ^^ Det var ett bra tag sedan vi träffades och umgicks så vi passade på att ta en fika och prata och det blev en del snack :D Iallafall så kom jag hem lite över halv åtta och jag hade trevliga timmar med Hannisen <3 :)

När jag kom hem blev det käk sen ut på en skön promenix i det kalla vädret med Linnea :) <3 Efter det blev det hem och lägga sig i sängen med datorn och varva ner så man kan somna i tid tänkte jag men icke sa nicke. Man fastnar lätt vid datorn vettni ;) Det var inte speicellt jobbigt att gå upp imorse när klockan ringde iallafall så jag fick nog den sömn som behövdes.

Sitter iallafall nu med PBL-gruppen igen och kämpar oss igenom de svåra hinder vi möts på under denna jäkla dryga, svåra kurs. Men tillsammans kommer vi klara det :)


Nu blev det mycket text och jag har inte tid att skriva mer heller, dags att återvända till pluggeriet ^^


Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0