Stan med Kajsa :)

Hejhej

Som i vanlig ordning pluggade jag imorse med min PBL-grupp. Efter det tog jag två-bussen för att träffa Kajsa, det tog 40 minuter, 40 jävla minuter att åka, vanligtvis skulle det ta ca 25 minuter :P Vid en hållplats hoppade ca 15 styckna på för att åka typ 2-3 hållplatser till stan pga av det hemska snöiga kalla väder. Iallafall fick busschauffören vid den hållplatsen sparka in dörrarna för att de skulle stängas HAHA. Sedan en hållplats innan stan så fick han inte igen dörrarna alls så vi fick byta buss. Iallafall efter det var jag till stan med Kajsa och det var så trevligt :) <3 Vi båda hittade lite saker, bland annat fynd :D Niiice. Kom hem för ett tag sedan bara :)

Nu ska jag slappa resten av kvällen och bara chilla vid datorn och läsa bloggar oså. Kände för en promenad men vädret säger mig att stanna hemma. Varför kan sommaren bara inte komma ?! Längtar så.



Bilden är tagen  på mig och Kajsa i somrasAlnön när vi provade skitsnygga "overaller", hahah.



Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0