Slappis- och pluggisdag :)

Tjenaa

Idag började dagen med plugg sedan ha det bara varit en skön slappdag :) Jag och Danne har bara varit hemma hos honom förutom när vi tog oss en liten prommis till syrran hans för att hälsa på :) Strax kommer älsklingen hem från träningen och jag har faktiskt legat och halvsovit/läst bloggar/sett simpsonsasnitt. Skön dag och kväll :) Och mysig kväll blir det också :)

Eftersom jag varit trött idag la jag mig i soffan och släckte ner alla lampor för att vila lite för ett tag sedan. Plötsligt hoppar jag upp ur soffan på 2 sekunder medans hjärtat höll på att hoppa ur kroppen, haha. Det var nämligen någon som plingade på här och signalen på ringklockan har inte ett såå lågt ljud. HAHA vilket skräckscenario!



Nu: Värma mig i för jag är iskall som vanligt och även se ett avsnitt utav någon serie.



Pussen / Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0