Så kan det vara med distansstudier..

Tjena

Sitter just nu mitt uppe i massa skolgrejer. Först och främst ska jag skriva klart alla tre begrepp i processdagboken, har dock skrivit en hitills bara. Men det är inte något problem, det går nog ganska fort tror jag :) Bara jag kommer på vad jag ska skriva..

Sedan har vi ju ett seminarie imorgon och det är jag nervös över. Vi ska ha seminarie om Etik men vad jag ska säga har jag inte blekaste aning om. Det visar sig väl imorgon om jag lyckas klämma fram något :P



Jag tror kursen vi läser nu "psykiatrisk vård och omvårdnad" slutar imorgon medans nästa kurs "biomedicinsk grundkurs" börjar. Kursen verkar svår och det är mycket man ska göra och hinna med under kursen såg jag när jag kikade på schemat, men man ska faktiskt tänka positivt, det ska fanimej gå!

Distansstudier är inte alltid det lättaste, men det känns bra att få vara hemma när man pluggar. Jag gillar min utbildning men det är inte alltid lika roligt när det blir väldans svårt och man kan liksom inte fråga sin lärare som man alltid kunnat göra i skolan förut. Nu får min lärare vara internet och böcker ;) Även mina klasskamrater såklart :) Dom är till hjälp med!



Nu: Åter till studerandet!



Pussen / Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0