My day

Tjenatjena

Idag när jag fixat och donat klart med skolan åkte jag med mamma och pappa till Valbo för att köpa en ny router (?!) till datorn. Medans pappa var och köpte den gick jag en snabbis med mamma på köpis, vi hann handla lite på coop och kika in på Gina tricot :)
När jag kom hem gick jag över till Linnea som bor sååå långt bort..not. Sisådär 400-500 meter ? :) Vi snackade minnen, kikade i gamla skolkataloger och umgicks :) Nu är jag hemma och tänkte lägga mig i sängen för att bli trött och försöka somna i tid denna natt då jag ska upp tidigt imorgon pga seminariet vi ska ha. Kanske att jag hinner blogga mer sen, det får vi allt se! :)




Förresten, kikar ni till vänster längst upp på bloggen ser ni att det är tjugondedag jul, alltså 20 dagar sedan det var julafton. Tiden går fort. För fort ibland. Men ibland lagomt fort och ibland alllldeles för sakta ;) HAHA!

Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0