Min helg :D

Hej hej

Då var det söndagskväll och helgen är snart över. Min helg har varit bra, i fredags var det hemmakväll med mamma och pappa samt Let´s dance. Igår åkte jag hem till älskling och hade mysigt och trevligt med honom, på kvällen var vi hos hans syrra på lite kortspel också :D Vi var även och handlade en hel del på Maxi. Innan kortspel hos han syrra blev det en timmes discobowling på stan med Linnea, Hanna och Stina vilket var skitkul :) Tiden gick väldigt fort dock ^^
Idag så vaknade jag upp bredvid älskling och har sedan varit med honom hela dagen, vi är nu hos mig i Bomhus och ska ha en mysig kväll :) Jag och min lilla kärlek <3

Hörs senare eller imorgon :)

Pussen / Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0