"Leva mitt liv & Rum för sjuka själar"

Godmorgon på er.

Sitter just nu och ser på två filmer (se rubrik) som jag lånade när jag hade VFU på psykosenheten innan jul. Ser nu på Rum för sjuka själar och det är faktiskt intressant. Kan vara till nytta i utbildningen!
Ni kan nog söka på google på dessa två filmer så kanske ni får se något klipp :) Och om ni ser Rum för sjuka själar se på minut: 14. Usch så hemskt det var förr inom psykiatrin. Man får även se lite om hur elbehandlingen ECT var då. Jaja nog om det, vill ni veta mer vad som är i filmerna får ni se dom ;)

Ska efter filmerna ta och göra mig iordning för att sedan ut och göra lite saker som jag kan skriva om senare! :)


Pussen

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0