Haft mig ett jullov ifrån allt

Hejsan

Gud så dåligt jag bloggat på senare tid. Dock tänker jag skylla på att det varit juletider samt att jag tog mig ett litet jullov från skolan. Superskönt vill jag påstå. Jag har även njutit av underbar tid med älsklingen och haft det så bra med honom :) Har hjälp honom idag med att fixa lite i den nya lägenheten och haft det niiiice :)

Just nu är jag hemma, kom hem för inte så längesen. Pluggade en del igår och idag och skrev klart resten av arbetet. Imorgon ska jag fixa till referenslistan och sedan skicka in arbetet. Skönt att ha det överstökat också.

Ska läsa lite på bloglovin nu, ha det bra :) Pussen








Update.
Oops, 370 nya inlägg att läsa i olika bloggar på bara nån puttedag :P



/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0