Gårdagen

Hejhej eller godmorgon kanske :)

Tänkte berätta lite om gårdagen, var nämligen på stan med Linnea på dagen samt såg Let´s dance och kikade på resor på kvällen :) Vi ska kanske åka utomlands senare på året men det kan jag skriva om i ett inlägg senare eller en annan dag samt visa lite bilder :) Vi har nämligen fått ett erbjudande som man inte kan tacka nej till :D

Jaja nog om det, på bilden ser ni mig och Linneas hund Hampus som är såå busig och glad när jag kommer för att hälsa på :) Synd att jag inte vet hur man lägger in filmer man har på datorn i bloggen så kunde ni få se en jättesöt film på Hampus när han spelar död. Får väl ta reda på hur man gör.


 


Nu: Duschtime!



Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0