:)

JANUARITESTET!


Har du under de senaste två veckor:
Druckit Alkohol? - Nepp, senast var på nyår
Saknat någon du inte borde sakna? - Nej
Hört någon snacka skit? - Hmm, njae inte vad jag kan minnas
Skolkat från skolan? - Nej det blir lite svårt i min situation som läser över internet ;)
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - Hm nej jag tror inte det?
Pratat med en riktigt bra vän i telefonen? - Ja, iallafall sms
Blivit irriterad på någon? - Mjo lite




Dig själv

Trivs du med ditt utseende? - Nej
Vad är din normala hårfärg? - Cendre (!?) typ.
När fyller du år, och hur många år blir du? - 20 år den 7 mars
Vart vill du helst bo? - Hos Daniel på heltid ;)
Redo för barn? - Absolut, det är en utav mina högsta önskningar just nu
Redo för att flytta hemifrån? - Jajamen
Använder du linser eller glasögon? - Nix




Du och kärleken
Har du pojkvän ? - Ja <3
Är han äldre eller yngre än dig ? - Äldre än mig
Namn på din första största kärlek ? - Det är faktiskt Daniel som jag är tillsammans med nu
Saknar du din första största kärlek ? - Har ju honom :)
Hur länge har ni vart tillsammans ? - För att vara exakt, 1 år & 10 månader samt 6 dagar
Hur ofta träffas ni ? - Det är rätt olika, men rätt ofta :)
Hur ofta pratar ni med varandra i telefonen? - Rätt ofta, typ då när vi inte är med varandra :)
Vem av er tog första steget till första kyssen ? - Haha oj, vi tog nog båda intiativet :D




Pengar
Tjänar du egna pengar? - Studiebidrag
Hur mycket pengar går åt per månad åt kläder? - För mycket, ska minska på det
Gillar du allt du köper? - Ja annars skulle jag troligtvis inte köpa det
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? - Inte värst mycket
Sparar du till något? - Jajamensan
Har du pengar på ditt konto nu? - Ja, men ytterst lite
Hur mycket pengar har gått åt till alkohol den senaste månaden? - Lite över hundra kronor
Betalar du allt du behöver? - Nej





/ Jossa




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0