En tripp till stan

Hejhej

Idag efter plugget blev det en sväng till stan. Innan jag hoppade på bussen tänkte jag "ja, nu vid denna tid (13:30) kan det inte vara så mycket folk på bussen då alla är i skolan/jobbet" JA JO Visst det hoppade på ca 25 styckna vid en hållplats. HAHA :p
Hoppade av och gick på bibblan för att låna lite böcker och påväg in till stan möter jag plötsligt på farfar och hans tjej Lotta :O Jag blev riktigt förvånad då dom bor i Hälsingland och är typ aldrig i Gävle :P Men det var kul att träffa dom :)
Efter det gick jag och mötte Kajsa som redan var på stan, snackade och jag följde med henne på ett litet ärende :) <3 Kul att träffas och göra något :)

Efter det var det hemgång som gällde, käkade middag med familjen och pluggade litegranna.

Nu: Bort från datorn en stund och göra något annat ett tag. Mina ögon vill inte bli fyrkantiga ;)


Pussen / Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0