En lista :)

skriv en person ..

..som du älskar av hela ditt hjärta - Daniel
..som du skulle offra livet för - Daniel + familjen
..som är den smartaste du känner - Finns många
..som alltid får dig på strålande humör - Daniel & Tessan
..som får dig att le när allt känns tungt - Daniel
..som är den omtänksamaste du vet - Mamma & pappa
..som är en föredetta bästa vän - Dom är mina bästavänner än
..som är snygg - Daniel
..som är osmart - Jag & Kajsa i våra flummiga/övertrötta stunder maybe?! ^^
..som är en riktig vän - Linnea
..som är din älskling - Daniel
..som är den galnaste du vet - Tessan :D yiiihaa
..som är underbar - Danne & Tessan
..som är dum - Ingen
..som du kan prata med om allt - Mig själv
..som är din barndomsvän - Linnea
..som du saknar - Kajsa & Ida
..som betyder mest - Daniel
..som du har spenderat mest tid med - Oj det är så många; Danne, Linni, Tessan och Kajsa
..som du var dum imot när du var mindre - Haha, ingen hoppas jag
..som du tycker är snäll - Vännerna
..som du skulle vilja krama just nu - Daniel <3
..som du inte har träffat på länge - Ida
..som du vet saknar dig - Ida ;)
..som du träffade idag - Mamma
..som du ska träffa när du gjort klart den här listan - Daniel


Kommentarer
Postat av: tessan

naw, gumman då :) söt du är <3

2010-01-14 @ 11:23:36
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0