En dröm jag hade inatt..

Godmorgon

Internet krånglade som tusan igår och slutade fungera helt på kvällen. Så jag följde med familjen och såg brynäsmatchen på tv hos Lindberg i stan :) Sedan när vi var hemma igen la jag mig i sängen och spelade sims, skönt. Hade dock svårt att sluta spela men jag stängde nog av vid tolv och somnade sedan efter ett eller två avsnitt utav 2½men.

Det jag kan minnas utav min dröm inatt var att jag och Danne packade för att åka till Spanien. Sedan drömde jag plötsligt att jag var där i Spanien med familjen på samma ställle som vi varit för ett par år sedan. Sen plötsligt igen var jag med Danne där och vi skulle mata krokodiler som var i någon djurpark där. Danne stog med en matbit i luften medans jag tog ett kort och en olycka inträffade. Alltså en krokodil hoppade upp i luften för att ta matbiten Danne hade i handen och den krokodilen fick med sig hela handen på Danne och guuud vad jag skrek.
Sen låg Danne på sjukhus och hade plötsligt bara en hand men jag älskade honom ändå :) Och jag vaknade efter det.





Jaja rolig dröm...not. Nu ska jag ner för att käka frulle innan jag ska göra lite skolgrejer.




Update
Förresten, jag hade en dröm till inatt också om att jag skaffade barn med Daniel. På de senaste ca 5 nätterna har jag drömt 3 utav de att vi skaffat barn. Försöker ödet berätta för mig att det är dags nu? :)




Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0