Dagens lista

Dagens humör: Positiv och fredagsglad
Dagens klädsel: Jeans och t-shirt samt lite smycken
Dagens frisyr/smink: Håret har jag uppsatt i en knut och mascara
Dagens planer: Plugg, storhandla med mamma och pappa och sedan ha en lugn hemmakväll
Dagens väder: Kallt och jäkligt som det varit ett tag nu :P
Dagens vill ha: Sommar sommar och åter sommar
Dagens tråkigaste: Mitt rum som är stökigt men som jag inte orkar städa
Dagens köp: Ingenting
Dagens bästa: Hittills är det nog att jag vaknade av mig själv innan väckarklockan ringde så jag slapp höra det dryga ljudet :D
Dagens tanke: Hur skönt det ska blir med helg även fast de går lite för snabbt.

  

Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0