År 2010

Hej på er allesammans och god fortsättning

Hoppas även er nyårsdag var en bra dag. Själv hade jag en lugn dag med älskling och sov över ännu en natt där :) Nu är det plugget som gäller alltså, sitter här mot min vilja och skriver på denna jäkla svåra examinationsuppgift. Just nu vill jag hellre mysa och göra något roligt med Danne men det får bli senare när jag skrivit lite mer på arbetet :P

 

Tänkte bara slänga in en liten hälsning här till er. Måste tyvärr återvända till arbetet nu.

Pussen

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stackare. Men du fixar det säkert. Lycka till med pluggandet.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

2010-01-03 @ 20:58:44
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0