YES , plats i Gävle

Hej hej, eller godmorgon ska man säkerligen säga nu

Efter att man vaknat upp kikade jag mejlenumeå universitets hemsida och fick veta att VFU-plats i Gävle är ordnat :D Så himla skönt att jag fick en plats hemma i Gävle för annars hade jag varit tvungen att åka till typ Skellefteå och det är över min 20-årsdag samt min och Dannes 2-årsdag så det är hur bra som helst att jag får vara här :)
Synd bara att det blir äldreboende, men det blir nog bra för det handlar bara om två veckor, som sagt..huvudsaken jag får vara i Gävle :) Härligt att vakna upp till sådana härliga besked.

Iallafall så ska jag ner och käka frulle nu innan det är dax för plugg igen. Imorgon kör vi på ledighet så det får bli en långhelg :) Det blir härligt det och även behövligt från min sida.


Frukostdax, pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0