Virus :(

Hejhej

Idag när vi försöke plugga blev det nästan att avsluta på direkten för min del då min dator fått nå virus av något slag,  som pappa försöker rätta till nu genom att typ omformatera om datorn. Träffat Linni och Kajsa idag också :) Jag och Linni tog en tripp på staden även fast vi inte ha pengar, haha nördar vi är ^^

Lämnade även in CV oså för att förhoppningsvis få inom psykiatrin som jag vill. Vi får se om sommarjobb blir där eller inte men gud så intressant det skulle vara.

Ja men då vet ni varför jag inte skrivit något idag pga att datorn fått virus. Vi får se om det blir fler inlägg ikväll, har ju trots allt lånat brors ena dator så det är mycket möjligt :) Kaske att min datorn blir fixad ikväll oxå.


Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0