Slappkväll & snart Blåsningen på tv :)

Hej igen

Denna eftermiddag har jag promenixat med Linnea och även packat inför morgondagen. Nu ligger jag och slappar i sängen med datorn och läser bloggar, skönt att ta det lite lugnt när man inte är helt frisk än.

Klockan åtta på tv3 ska jag se blåsningen, det brukar vara rätt roligt faktiskt :) Så missa inte det hörni!




Och förresten, jag hoppas ni inte missade melodifestivalen igår. Darin gick ju till finalen och hur bra var inte det? :) Jag tyckte det var fullkomligt rätt att han gjorde det och jag hoppas även han kammar hem hela tävlingen och får tävla mot hela europa.

 






Haha jag tyckte de var roliga att titta på :)


Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0