Skellefteå dag 2

Hej

Nu är det dag två här i Skellefteå och idag 06:30 ringde klockan och då var det dags att kliva upp och göra sig iordning och åkte sedan till skolan som började 08:30. Vi lyssnade på ett par föreläsningar och åt sedan lunch tillsammans. På eftermiddagen blev det en snabb tripp till stan för att ta ut pengar till att betala boendet så att det är avklarat. Har sedan blivit pluggande under eftermiddagen och kvällen, alltid bra det. Har ju som sagt tentamen imorgon!

Nadja i min klass lär ju vara virrig hon, förutom att hon kör mot enkelriktat vilket gjorde mig livrädd och andra massa tokerier så glömmer hon underlakan/påslakan hemma, ni skulle sett hennes panikattack haha. Man får ju lakan om man betalar en summa men det är alltid skönt att ha sitt eget :) Trots att jag påminde henne med en packlista så glömmer hon det :p Det är nog mer saker hon glömt, haha viiiiirrig ^^

Nu blir det till att sova strax, ska bara chilla och läsa lite bloggar först tänkte jag. Imorgon står klockan på 07:30, en timme längre än imorse alltså :) Härligt härligt!


Saknar min Daniel, vill bara krama om honom, älskar honom så mycket <3


Godnatt och puss på er! / Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0