Så kan det gå när man badar med kläderna på

Otroligt deprimerande och hemskt för denna tjej med hennes nya utseende. Men hon tog en risk när hon köpte något hon troligtvis inte riktigt visste vad det var eftersom det slutade så där katastrofalt. Som man säger, Så kan det gå när man badar med kläderna på.
Nej men seriöst tycker jag såklart synd om kvinnan vars utseende blev förstört och likaså hennes karriär men hon har ändå bara sig själv att skylla. Hon hade kunnat varit lite mer nogrann och försiktig med vad hon handlar så det inte blir fel saker.

Nog om det, ville mest bara lägga in videon för att visa och hoppas att ingen tänkt köpa något liknande och om ni så hade tankar om det så hoppas jag ni blivit avskräckta ^^ Jag tror bara bra tankar om er så jag tror inte ni hade tänkt köpa något liknande men iallafall :)




/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0