Pluggplugg varenda dag

Tjohej

Idag klockan nio satte jag mig med PBL-gruppen för att göra klart det allra sista två fallen, skönt :) Nu ska jag pluggatentan och försöka få in något riktigt vettigt i min hjärna :p Vi får se hur det kommer gå höhö.

Snön faller mot marken än, varför ? Blir tåget försenatmåndag med en kvart är jag körd, då måste jag vänta på nääästa buss som går från Sundsvall till Skellefteå. Och att tågen är försenade nu kan jag tänka mig, både massa snö och kyla.



Som ni då förstog åker jag på måndag till kursträffen i Skellefteå och blir kvar till torsdagen. Tåget till Sundsvall går på förmiddagen lite innan tolv och där ska jag då möta upp Bea i klassen och samåka tillsammans med buss till Skellefteå. Resan är inte rolig då det är så himla långt.

efter plugget nu tänkte jag ta och packa ihop litegrann och förbereda inför trippen, vill ju inte göra det i helgen då jag ska försöka umgås med älskling så mycket jag kan och såklart plugga lite på tentan med..
Åh jag kommer sakna min sötnos så mycket när jag åker bort, minns hur underbart det var förra gången när jag fick träffa honom när jag kom hem från resan, min lilla älskling <3

Nu:
Tentamenplugg

Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0