Min längtan till vamrare tider

Tjenatjena

Nu är månadagen denna vecka och även första februaridagen över, alltså en dag närmare våren/sommaren ;) Gud så jag längtar alltså, längtan att kunna klä sig tunt, åka och bada en varm solig dag, vara ute på sköna promenader, slippa frysa, njuta av underbar sommarvärme med älskling, vänner och familjen, lusten att göra roliga saker är större, det är grönt fint och mer liv ute och jag kan komma på fler positiva saker med våren/sommaren men det här får räcka nu ^^

 
 



Idag efter pluggandet på morgon/förmiddagen umgicks jag med älsk innan han åkte hem för träning :) Me love youuu. Sedan blev det lite mer plugg och därefter följde jag med mamma och pappa för lite handling. Köpte present till farbror min som fyller år imorgon.
Väl hemma igen blev det chill resten av kvällen, så himla skönt. Jag har nu legat med datorn i sängen framför tvn ett tag och det är riktigt avslappnande. Om en liten stund ska jag se lite 2½men och sova så att man är pigg för morgondagen :)



Godnatt på er, pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0