Lördag :)

Goodmorgon :)

Det är ju så typiskt, även fast jag inte la mig så himla tidigt igår och att man är ledig så vaknar jag ca 20 över 9. Jag menar, nu när man är ledig ska man väl ta sovmorgon? ;) Jaja, det är ju som det är, jag ska strax hoppa in i en varm dusch, fryser gör jag.. Men det är ju som alltid på vintern, kan det inte bara försvinna istället? :)

När jag fixat mig så ska jag hem till älsk, det blir niiice :) Längtar gör jag <3 Det är ju så skönt att det är helg nu, chillkväll igår, skönt skönt. Chill med älsk resten av helgen, sköööönt. Sen drar ju skolan igång på måndag, suck. Nivån på min motivation till studierna och självdiciplinen har tyvärr sänkts litegrann nu, det beror ju såklart på kursen vi läser. Visst kan det vara intressant ibland men den är så svåår. Hur kul är det när man inte fattar? ;)
Så fort kursen vi läser nu är över och vi påbörjar nästa kurs tror jag allt kommer bli som vanligt igen :)



Nu:
Dusch och fixa iordning mig.


Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0