Lite smånervöst..

Hejhej

Just nu sitter jag och inväntar att klockan ska bli halv ett så vi får ha vårat himla uppföljningssamtal med lektorn. Alltså jag, PBL-gruppen och läraren. Det känns alltid lite nervöst, speciellt i denna kurs för den är så himla svår och läraren ställer frågor man inte kan svara på :P Längtar tills klockan är halv två och man är klar med det mötet.

Ringde för ett tag sedan och bokade affärsklass på bussen till Skellefteå (kursträff). Mycket bekvämare så och tiden rullar på snabbare när man har tillgång till datorn och kan se filmer. Nu ska jag och gruppen förbereda och snacka lite inför uppföljningen med läraren så jag återkommer senare :)


Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0