Imogon bär det av!

Tjeena!

Nu var det ett tag sedan man skrev, men har ju som sagt varit hos min älskade i helgen och haft en lugn och mysig helg med honom eftersom jag åker till Skellefteå (kursträff med klassen) imorgon och kommer sakna honom så mycket eftersom vi inte kommer ses förrän typ lördag nästa gång :'( <3

Det har ju varit så mycket snöoväder och kyla sista dagarna att många tåg blir väldigt försenade eller inställda så jag var till tågstation nyss med mamma och pappa för att kolla så att mitt tåg imorgon inte är inställt. Han på stationen sa att det skulle bli lite bättre väder imorgon och att jag kommer komma till Skellefteå :) Tur är väl det eftersom jag har en viktig tenta att skriva!

Nu ska jag vandra över till mormor för att be henne förhöra mig till tentan! :) Hörs senare.


Puss / jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0