Helgen som nu är över :(

Hallå där !

Nu är helgen över och det är måndag samt skoldax.. Orkar verkligen inte men man har inget val :) Jag skulle vilja ha ett långt jävla lov.


Fredag: Hemmakväll med pappa, kikade på Let´s dance och knappade på en varsin dator i sofforna hela kvällen.




Lördag: Jag, Danne, D´s syrra, D´s bror och även brorsonen åkte till deras pappa ut på "landet" och var där ett par timmar. Shit vad snö det var på deras tomt där ^^ Såg sedan melodifestivalen med Danne hos en vän till honom. Sedan gick vi tre över till Dannes bror där brorsonen och syrran var och hälsade på innan vi gick hem och mös och chillade resten av kvällen :)

Melodifest. var i Sandviken denna lördag WOOHO coolt ;) Och han på bilden hade det bästa numret!



Söndag: Alla hjärtans dag och 1år,11månader för mig och älskling <3 Det var en mysig dag, mer än så säger jag inte ;);)




Ja och nu var det måndag då, ska snart träffa PBL-gruppen och jobba lite inför uppföljningnen med lektorn. Så nu har jag inte tid att skriva för tillfället. Det får bli senare :)


Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0