Februarimånad

Tjoho

Nu är vi idag inne i Februarimånad och oj vad tiden bara flyger förbi. Snart är det ju också min 20-årsdag, inte långt inte långt ;)

Iallafall så har jag "invigt" februari med älskling hemma hos mig, hur mysigt som helt att vara i hans sällskap, han gör mig verkligen glad :) <3 Du är mer än bäst, i promiiise och det är roligt att spela Guitar hero med dig, hahah :D




Snart är det dax för middag med familjen och därefter ska jag träffa PBL-gruppen för plugg igen. Ikväll vet jag inte vad som händer för jag har inte något inbokat och kommer troligtvis inte boka in något heller. Det blir säkert bara att vara hemma och ta det lugnt, läsa bloggar, se tv osv :)

Jag tror faktiskt jag slänger in en "dagens lista" efter middagen. Så vi ses då ;)


Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0