En lång lista bara för att jag har tråkigt :P

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Ja självklart, det är ju min pojkvän :)
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? Två varma mackor
4. Har du fått någon komplimang idag? Hm, njae
5. Har du varit med i en rättegång? Nej men däremot sett en
6. Är du polare med grannarna? Vi hejar och ibland pratar :)
7. Vilka länder har du bott i? Sverige bara
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Hm, någon dag sedan, minns inte :S
9. Har du haft en stalker? Nej nej det hoppas jag inte haha
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Hehe vilken flummig fråga. Men jo, Monica hette hon på mellanstadiet om jag inte minns fel och PO på högstadiet
11. Hur bra är din syn? Den har ju blivit bättre med åren, använde glasögon förut
12. Var är dina syskon just nu? Här hemma, nyss tagit emot en kompis som kom förbi till honom
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Hm, minns att för någon vecka sedan drömde jag tre nätter på en vecka att jag var gravid, kanske är önskedrömmar vad vet jag :)
14. Vem ringde dig senast? Älsklingen
15. Vilken tid gick du upp imorse? Kring halv tio-tio tiden
16. Vad ska du göra i helgen? Ta det lugnt och vila från studierna. Ska även vara med älskling och hälsa på hans pappa. Mer saker dyker nog upp :)
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Raderat alla, brukar rensa :)
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Oj, det vet jag inte
19. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka på mina mjukisar ^^
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Då låg jag och sov bredvid älskade D
21. Vad är det första du gör på morgonen? Stänger av väckarklockan, oftast i veckorna iallafall. Vaknar jag utan väckarklocka går jag nog ner kissar och äter frukost först, ibland ligger jag kvar en stund också.
22. Vad ska du göra efter det här? Åka med mamma och pappa till affären för att handla :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0