Dagens

Dagens humör: Rätt bra med tanke på att det är fredag imorgon
Dagens klädsel: Svarta leggings med ett vitt långt linne och lång vit t-shirt över samt lite smycken/klocka
Dagens frisyr/smink: Håret uppsatt och mascara, är väldigt bekväm idag och orkar inte bry mig hur jag ser ut^^
Dagens planer: Plugg för det första iallafall och kanske träffa D :)
Dagens väder: Inte varit ut, men det borde vara som igår, nån minusgrad
Dagens vill ha: Ledigt i sisådär en vecka från skolan
Dagens tråkigaste: Mitt stökiga rum jag städat
Dagens köp: Ingenting
Dagens bästa: Att jag troligtvis ska träffa älsklingen <3
Dagens tanke: Skola skola, det är så mycket alltså. Hua less man blir ibland.


 



/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0