Dagens lista

Dagens humör: Deppigt att man är lite sjuk och att jag inte kommer träffa min älskling på en vecka ungefär. Annars är det helt okej, det ska bli kul att träffa klasskompisarna denna vecka
Dagens klädsel: Leggings och tunika men direkt när jag kom hem åkte mjukisdressen på :D
Dagens frisyr/smink: En fläta i håret och lite mascara
Dagens planer: Umgås med älskling innan hemgång och packning inför morgondagen
Dagens väder: Snösnösnö, tur att snöovädret lagt sig idag iallafall
Dagens vill ha: En frisk Josefin, hah
Dagens tråkigaste: Det måste vara den himla kylan, idag har det varit ca -15 grader och jag fryser som en tok
Dagens köp: Ingenting)
Dagens bästa: Bloglovin (har inte läst bloggar sedan i torsdags) och älsklinngens kramar (kommer sakna han och hans kramar) tills vi ses om ca en vecka
Dagens tanke: Om morgondagen

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0