Chillkväll ikväll? :)

Halloj

Efter pluggeriet imorse och blev det mys med Danne. När han drog iväg på möte träffade jag Kajsa, trevlans :) Tog därefter bussen till Danne för att hämta min dataladdare som jag glömde igår :) Mötte upp älsk vid krysset för att han skulle hämta ut datorn som inte kommit och posten vet inte vart den är heller så Danne lär ringa företaget som han köpt datorn ifrån och berätta att den är bortkommen i posten. Så himla segt, det suger att vara utan dator i flera veckor ju :P

Hemma nu iallafall och vet inte vad jag ska göra, antingen följa med familjen för att se på hockey i stan hos Lindberg eller vara hemma och chilla för mig själv. Det återstår att se :)

Ska ner och käka middagen nu, lite sen middag men så kan det bli ibland.



Update.
Det blev hockey med familjen, efter det blir det hem och chilla framför tvn och datorn.




Pussen / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0