Chill fredagskväll

Hejhej igen

Sedan vi kom hem från affären har jag suttit här i soffan framför datorn och tvn med mina föräldrar. Snacka om lugn kväll, det behövs efter all intensivt pluggande. När mamma drog på lite festligheter har jag och pappa suttit och kikat på Let´s dance, käkat pistachnötter och marabou digistive :P

Såg för en liten stund sedan att fel åkte ut från Let´s dance. Eller inte för att det gjorde något att han åkte ut, men hade hellre velat att Willy åkte såklart :)


Resten av kvällen kommer jag bara slappa vidare, ska nog förflytta mig upp till mitt rum och lägga mig framför tvn under täcket och knappa på datorn och läsa lite bloggar :)


Haha .. okej jag kanske börjar bli lite uttråkad..Det syns säkerligen på bilderna ^^
 
 

Pussen / Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0